Спеціальність: 075 Маркетинг

Галузь знань: 07 Управління та адміністрування

Освітній рівень: бакалавр

Освітня програма: Маркетинг і бізнес-аналітика (бакалавр) 2023 рік набору

Освітня програма: Маркетинг і бізнес-аналітика (бакалавр) 2024 рік набору

Форми навчання: очна та заочна

    Термін навчання:
  • 3 роки 10 місяців на очній та заочній формах

Увага!!! Зауваження, пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення проєкту ОП «Маркетинг і бізнес-аналітика» на першому (бакалаврському) рівні (2024), надсилати за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Чебанова Тетяна Євгеніївна (гарант ОП),
або за телефонами:
067-811-93-23 Чебанова Тетяна Євгеніївна (гарант ОП)
050-652-27-26 Москвіченко Ірина Михайлівна


Особливості освітньої програми

Маркетинг, заснований на даних – це наша унікальна програма.

ОПП «Маркетинг і бізнес-аналітика» передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які володіють сучасними методами, професійними методиками і технологіями, застосування яких дозволяє вирішувати складні практичні завдання у сфері маркетингової діяльності, зокрема Інтернет-маркетингу, маркетингу, заснованого на даних з урахуванням специфіки морського бізнесу.

    Переваги освітньої програми
  • Отримання затребуваної та перспективної професії;
  • навчання у висококваліфікованих професіоналів;
  • різноманітність сучасних практико-орієнтованих дисциплін;
  • забезпечення вільного вибору здобувачами 25% освітніх компонент;
  • можливість навчання 24/7;
  • міжнародний досвід в університетах-партнерах;
  • 100% працевлаштування за фахом ще під час навчання;
  • високий рівень заробітної плати.

Цікаво?! З’явилися питання, хочеш дізнатися більше?! Приєднуйся до нашої групи в Telegram!

Ким може працювати випускник спеціальності 075 «Маркетинг»?
  • Директором з маркетингу.
  • Керівником підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю.
  • Начальником відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю).
  • Менеджером (управителем) з маркетингу.
  • Менеджером (управителем) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки.
  • SMM-менеджером, таргетологом.
  • Менеджером з маркетингу, логістики, постачання, збуту та зв’язків з громадськістю.
  • Менеджером (управителем) з реклами.
  • Консультантом з маркетингу.
  • Фахівцем зі зв’язків з громадськістю та пресою.
  • Бізнес-аналітиком, фахівцем-аналітиком з дослідження товарного ринку.
  • Рекламістом.
  • PR-фахівця.

Випускники за програмою «Маркетинг і бізнес-аналітика» можуть працювати в компаніях сектору маркетингових досліджень та маркетингового консалту, українських та міжнародних компаніях, морських транспортних, круїзних, туристичних компаніях.

Основні фахові дисципліни:
  • Основи бізнесу та маркетингу.
  • Історія торгівлі, маркетингу та реклами.
  • Статистика та ринкова аналітика.
  • Маркетингові та бізнес-комунікації.
  • Поведінка споживача.
  • Маркетинг.
  • Реклама та PR.
  • Веб-аналітика.
  • Маркетингова та товарна політика.
  • Сучасні технології в бізнес-аналітиці.
  • Аналітика в морській галузі.
  • Інтернет речей.
  • SMM, SEO.
  • Контент-маркетинг та копірайтинг.
  • Маркетингові дослідження.
  • Управління продажами та брейдинг
  • Цифровий маркетинг.

Ми в соцмережах:

Instagram

Facebook

Телеграм канал

Телефон: +38(067)-486-26-52, +38(050) 390-30-17, +38(048) 771-22-93

Оголошення

Гід-схема

Інтерактивний довідник освітнього середовища ОНМУ

Періодичні видання ОНМУ

Наверх

background